środa, marca 25, 2020

WEGAŃSKA MICHA - CZYLI JAK ZROBIĆ VEGE BOWL

vege bowl

Witajcie w tym trudnym dla Wszystkich czasie ! W życiu bym nie przypuszczała, że pisząc kolejny wpis, cały nasz dotychczasowy świat się zmieni. Musimy jakoś wspólnymi siłami przetrwać tę ciężką pandemię i dlatego też dzisiaj przygotowałam dla Was pyszny kulinarny wpis :) Vege bowl - ostatnio pomyślałam, że, jak i tak siedzimy w domu, to trzeba zacząć jeszcze bardziej zdrowo się odżywiać. Wprowadziłam do swojego życia jogę i ćwiczenia, staram się gotować lekkie posiłki, bo zakładając, że posiedzimy w domu jeszcze z 2 miesiące, to nie możemy w tym czasie pozwolić sobie na totalne lenistwo i obżarstwo ! Liczę na to, że walczycie sami ze sobą, tak jak jest, a nie ukrywam słodycze z półki krzyczą i wołają do mnie ZJEDZ MNIE ! Staram się im nie poddawać ! 

Tak naprawdę vege bowl to nic innego, jak połączenie pysznych warzywno zbożowych produktów. Możecie zrobić takie, jakie lubicie wg własnego uznania i wrzucić to co akurat macie w lodówce. Wysoka porcja witamin to w tym daniu to co najważniejsze, a dwa sycące i smaczne ! 

Moje składniki : 

  • kalafior 
  • brokuły
  • pomidorki cherry
  • bataty
  • ryż 
  • oliwki
  • rukola
  • feta 
  • awokado 
Przygotowanie :

Ryż, bataty i kalafior z brokułem gotuję. Dodatkowo, jeśli ktoś lubi, podsmażamy kalafior i brokuł na patelni. Pomidorki cherry również podsmażyłam na patelni, smakują lepiej razem z bazylią i oregano. Pozostałe warzywa umyłam i udekorowałam talerz. Dopełnieniem jest jogurtowy sos, który idealnie pasuje do mojej warzywnej kompozycji ! :) Na górę odrobina szczypiorku i obiad gotowy. Proste, łatwe i dla każdego. Idealne rozwiązanie na każdy dzień, bo zawsze możemy z lodówki wyczarować coś innego, a i świetne rozwiązanie, żeby ograniczyć wyjścia do sklepu do minimum ! Pamiętajcie #zostańwdomu ! A wszyscy wcześniej wrócimy do normalnego życia ! Tego życzę Wam i sobie ! Bądźcie zdrowi ! :) 

vege bowl

vege bowl
vege bowl

3 komentarze:

  1. Nie mam tylko awokado :) Zrobię taką michę dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że vege nie jestem, to lubię sobie czasem podjeść takie dania. Pyszności!
    A taką michę chętnie wypróbuję sobie w najbliższy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W warzywach i owocach jest niesłychana wprost moc prozdrowotna. Mogą być również bardzo smaczne i pożywne. Warto czerpać z najlepszych wskazówek na temat ich przygotowywania.

    OdpowiedzUsuń

TOP