wtorek, stycznia 14, 2020

Makrama i jak ją zrobić ?


Powiem szczerze, że tytuł dzisiejszego wpisu jest stosunkowo nieadekwatny do całości :) Nie powiem Wam krok po kroku, jak zrobić makramę, bo sama dopiero zaczynam się uczyć. Dowiecie się ode mnie jednak tym razem, dlaczego warto ją zrobić i czy jest prosta w wykonaniu!
Jak twierdzi moja mama, jest to banalnie prosta sprawa. Wystarczy policzyć, ile sznurka potrzebujemy, jaki wzór wybierzemy i jedziemy z tematem. Powiem szczerze, na razie dla mnie to czarna magia. Jakieś sploty, wzory kombinowanie, docinanie, przycinanie. Brzmi trudno ? Też mi się tak wydaje, ale co jest łatwej, jak staramy się wykonać pierwszy raz?

Przypomnijcie sobie jakąkolwiek wizytę na zumbie, języku angielskim czy wtedy kiedy pierwszy raz mieliście narty na nogach. Było łatwo ? Ja za każdym razem miałam obawy, że nie dam rady. A po zajęciach jak się okazuje nie dość, że zawsze dawałam radę to i chciałam więcej. Sądzę, że z robieniem dekoracji boho i makram też tak jest. Co więcej, na pintereście znalazłam tyle ciekawych wzorów i kolorów, że już jestem przygotowana do działania. Mama z pewnością pomoże i nauczy, jak zawsze :) Tylko pytanie, czy starczy mi cierpliwości, ale to się okażę, jak zacznę działać ! Serdecznie Was do tego zachęcam i liczę na to, że za jakiś czas będę mogła wrzucić tu na bloga wpis o swojej makramie a co ! 

Świetnie sprawdzają się jako dekoracje naścienne, z całą pewnością nadają wnętrzu innego klimatu. Moja siostra w tym stylu będzie miała całe wesele ! Już się nie mogę doczekać, bo z całą pewnością będzie pięknie ! :) Co więcej, jeśli uwielbiacie dekoracje boho w ogrodzie, to radzę Wam brać się do roboty. WIOSNA tuż tuż :) przynajmniej ja tak to sobie tłumaczę i ani się nie obejrzymy, a pierwszy grill będzie za nami. 

Osobiście uwielbiam takie minimalistyczne dekoracje, które mają w sobie to coś. To co zachęciłam Was do spróbowania ? Ja już zamawiam sznurek i lecę z tematem. Wam życzę tego samego. Najważniejsze to dążyć i wytrwać w postanowieniach :) Good luck ! 


jak zrobić makramę ?
jak zrobić makramę ?
jak zrobić makramę ? jak zrobić makramę ?

5 komentarzy:

  1. Marzy mi się właśnie taka makrama w kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zrobić sama ! Albo napisać do ślubnysplot <3 robi na wymiar :)

      Usuń
  2. Kurczę, wygląda to skomplikowanie bardzo! Ale kto wie, może spróbuję? :) Długo Pani się tego uczyła?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz takie coś widzę! Niesamowite co można samemu stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Gratuluję umiejętności!

    OdpowiedzUsuń

TOP