poniedziałek, grudnia 16, 2019

DODATKI DO SYPIALNI - JAKO IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT

Witam Wszystkich w magicznym miesiącu, jakim dla mnie jest grudzień. Szybko ten czas leci i już powoli należy szykować się do Świąt. Nie należę do tych osób, które "przyśpieszają" święta, ale uważam, że grudzień jest takim miesiącem, w którym można już powoli zacząć szaleć :) Szczerze to jestem fanką tej cieplejszej pory roku i jak przychodzi koniec pazdziernika to nie wiem co ze sobą zrobić. Dobrze, że w tej całej zimie jest grudzień. Śnieg, lampki, choinka, zapach ciasta i domowe ciepło. A no i mandarynki z piernikiem oczywiście. Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność :) Do tego pięknego czasu należy się jednak odpowiednio przygotować, Warto rozplanować kupowanie prezentów wcześniej. Dlaczego ? Żeby później się nie gonić i ostatnie dni przed świętami spędzić tak jak chcemy. Szał zakupowy w sklepach przed Wigilią nie jest dla mnie. Już od kilku lat planuję wcześniej wszystko tak, aby tydzień przed świetami nie kupować nic stacjonarnie ! Całe szczęście mamy sklepy online. Dzięki nim człowiek się nie denerwuje i jest dużo bardziej spokojniejszy :) 

Jednym ze sklepów na jaki ja postawiłam w tym roku jest Emako. Uwielbiam dodatki do domu i kocham zamawiać wszystko co z nim związane, od świec do mebli. Kocham dodatki i zmieniam je z każdą porą roku. W sklepie internetowym znajdziecie pomysły na każdy prezent. Osobiście w tym roku postawiłam na narzutę na łóżko i zasłony. Szczególnie polecam  narzuty na łóżko w Emako. Doskonale wkomponują się we wnętrze mojej sypialni. Dobrze dobrana narzuta i świetne poduszki nadają wnętrzu ciepła i sprawiają, że aż chce się przebywać w tym wnętrzu. Warto również dobrać pasujące odpowiednio zasłony zaciemniające. Kalinka często w ciągu dnia ma drzemki. Wtedy właśnie staram się jej umilić ten sen i zaciągam zasłony. W sklepie jest ogromny wybór zasłon zaciemniających. Idealnie sprawdzą się w mojej sypialni. A dzięki odpowiednio dobranej zasłonie, sen stanie się jeszcze przyjemniejszy :) Grudzień to idealny czas, w którym można zaszaleć z prezentami i powymieniać trochę dodatki oraz zmienić wystrój. U nas przyszedł czas na małe zmiany zatem ja już wiem co chcę na prezent! 

A Ty już wiesz ? 

Może przyda Ci się również mała zmiana sypialni ? Z całą pewnością w Emako, znajdziesz dużo propozycji, które wykorzystasz w swoim domu. Koniecznie zajrzyjcie i wybierzcie coś dla siebie, albo dla kogoś bliskiego. Czasami, jeśli nie macie pomysłu na prezent, warto kupić coś co spodoba się na pewno. A z całą pewnością ucieszy i będzie wykorzystane ! Taka mała rada ode mnie dla Was :)
P.S jak zwykle miałam małego pomocnika w trakcie robienia zdjęć ! Zobaczcie sami. Rośnie mi modelka :) 

dodatki do sypialni
dodatki do sypialni
dodatki do sypialni

9 komentarzy:

  1. ... już na szczęście całe mieszkanie ładne urządzone, ale pewnie inni skorzystają ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pomysły i zdjęcia <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pomysł :)!!! Strasznie podobają mi się zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same czerwone poszewki na poduszki :) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym miała sypialnie, taką z dużym łóżkiem, taką co tylko sypialnią jest to z pewnością w grudniu wszystko byłoby w niej świateczne i bardzo bym się ucieszyła na prezent, który mogłabym tam wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

TOP