wtorek, stycznia 15, 2019

O tym jak 2 miesiące zmieniły wszystko


Całą ciążę zastanawiałam się jak to będzie. Wyobrażałam sobie, jak Kalinka będzie wyglądać, czy będzie do nas podobna. Miałam również wątpliwości czy damy sobie radę? Wszyscy mówili, że opieka przyjdzie sama i zaraz po porodzie będę wiedziała co robić. Szczerze ? Strasznie chciałam już ją mieć przy sobie, ale jednocześnie martwiłam się tym, jak to wszystko się potoczy. Po prostu się bałam nieznanego !

2 listopada o 11.47 na świecie pojawiła się nasza córka Kalina.

Ciężko opisać słowami co się czuje, jak się rodzi dziecko. Jest to po prostu wszech ogromna miłość. Oczywiście bałam się porodu, jak każdy, ale teraz z pełną świadomością mogę powiedzieć, że dla Niej mogłabym przeżyć to jeszcze z 10 razy ! ( całe szczęście nie muszę :)), ale jeśli tylko byłaby taka potrzeba, nie wahałabym się ani chwili.

Po porodzie 2 h poznawaliśmy się. Wtedy pierwszy raz zobaczyłam nasze małe cudo <3

Po dwóch dniach wróciłyśmy do domu. Tak długo oczekiwany moment w końcu nadszedł.

Mimo tego, że zakupiliśmy odpowiednio wcześnie monitor oddechu, pierwszej nocy nie zmrużyłam oka. Obserwowałam naszą kruszynkę i cieszyłam się, że wreszcie jest z nami. Czas z dzieckiem szybko leci. Nawet nie wiem, kiedy minęły nam te 2 miesiące. Niesamowite jest to, że każdego dnia odkrywamy nowe umiejętności naszego malucha, a dla każdego nawet najmniejszego uśmiechu zrobimy wszystko. Jak to mówią matka wariatka ! I to się sprawdza.

Kalinka to bardzo grzeczna dziewczynka. Jasne ! Ale też czasami da popalić i wtedy czujemy się, jakbyśmy mieli stalowe ręce. W nocy śpimy ( z przerwami co 3 h ) i nie chodzimy z podkrążonymi oczami ! :)

Na reaktywację bloga zdecydowałam się dopiero teraz, ponieważ musiałyśmy się siebie nauczyć. Dziecko zmienia cały świat i wywraca go do góry nogami ! Ale to najlepszy fikołek w naszym życiu, jaki tylko jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. Także teraz, kiedy ona śpi to matka: sprząta, prasuje, myje, gotuje i pisze :) ! A, najlepsze w tym wszystkim jest to, że po 2 miesiącach człowiek jest już znakomicie zorganizowany !

Miłego wieczoru Kochani :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP