niedziela, stycznia 06, 2019

Nowy początek

Moi Kochani !

Po długiej nieobecności wracam do Was ! Na samym wstępie życzę Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku ! Oby był owocny w same szczęśliwe i zdrowe dni !

U nas co tu dużo mówić. Sporo się działo i musiałam sobie wszystko poukładać, zanim tutaj zawitałam ! Jak to mówią Nowy Rok Nowa Ja - a właściwie już MY !

Od listopada jest z nami Kalinka !

Odkąd się pojawiła, na głowie stanął cały świat. Dosłownie i w przenośni. W związku z tym na blogu pojawi się nowa kategoria - Macierzyństwo. Z chęcią się z Wami podzielę tym, co samej jest mi dane przeżywać. Czasu jest mało, w szczególności, że mały szkrab praktycznie wcale nie śpi w ciągu dnia. Jak to mówią - dla chcącego nic trudnego, popracujemy w nocy. Tytułem wstępu udając się do łóżka, zapraszam Was ponownie na mojego bloga z rozszerzoną tematyką !

Smak Projektu rusza ponownie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP