niedziela, stycznia 21, 2018

ZIMOWY STROIK ZE SŁOIKA


Wolna niedziela to piękny czas. Można odpocząć, a zarazem spożytkować go na wykonanie czegoś pożytecznego. Ferie zbliżają się do nas już wielkimi krokami, dlatego też każdy będzie miał chwilę czasu dla siebie. Warto wtedy zastąpić świąteczne dekoracje nowymi pomysłami. Dziś Wam podpowiem jak szybko i łatwo wykonać stroik zimowy. Zima daje o sobie znać, dlatego ja zostaję w moich ulubionych papciach i zaczynam tworzyć domowe dekoracje. Przecież tak mało potrzeba, aby nasze domowe zacisze wypełniał zapach lasu ! 

Do wykonania zimowego stroika ze słoika potrzebujemy : 

  • gałązka cisu 
  • szyszki 
  • słoik 
  • tasiemki, koronki 
  • kawałek materiału lub juty
  • świeczka
  • drewniany plaster
  • klej na gorąco

Mając potrzebne elementy, możemy zacząć tworzyć nasze dzieło. Moje zadanie dziś było utrudnione, ponieważ cała praca wykonania stroika była nagrywana. Efekty można zobaczyć na filmie ! Tak naprawdę wykonanie zależy od nas i od tego, co się nam podoba. Ja do środka słoika włożyłam pocięte cisowe gałązki. Na drewniany plaster położyłam jutę oraz po bokach przykleiłam klejem na gorąco szyszki, które zostały mi z jesiennego spaceru. Do środka włożyłam świeczkę, którą można wymienić w razie potrzeby. Kwintesencją zimowego stroika jest koronkowa kokardka, która nadaje całości rustykalny efekt. Osoby, które preferują minimalizm, a jednocześnie chcą w łatwy i przyjemny sposób zmienić swoje wnętrze, będą z takiego pomysłu zadowolone. Wykonany przeze mnie stroik umila nam mroźne styczniowe wieczory. A przecież każdy z nas lubi wieczorem odpocząć w ciszy, spokoju i blasku świec ! 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i prosty do wykonania projekt - takie lubię najbardziej! :) Uściski ślę, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stroik, jestem zachwycona efektem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wyszło, chociaż ja już bardzo tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie naturalne dekoracje ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Superklimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, jaki wspaniały efekt końcowy! Niby nic, a od razu nadaje świetnego klimatu w pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

TOP