wtorek, lutego 13, 2018

ZALETY MIESZKANIA W DOMU

Projekt domu Simon G2 WRC2596
Zastanawiacie się, jakie są zalety mieszkania w domu ? Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości nad wyborem tego, czy wybrać mieszkanie, czy dom chętnie pomogę Wam w podjęciu decyzji. Tak się składa, że większość życia mieszkam w domu. Wyjazd na studia był jedynym okresem w moim życiu, kiedy to się zmieniło. Mam porównanie więc spokojnie i obiektywnie mogę wypowiedzieć się na ten temat. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że mieszkanie w domu zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Już jakiś czas temu pisałam Wam o tym, jaki dom wybrać. Tym razem przedstawiam Wam zalety mieszkania w domu. Jestem zachwycona projektami domów jednorodzinnych, które można zobaczyć na ich stronie. Już mam upatrzone swojej ideały, zachęcam do znalezienia swoich własnych :) 

Jakie są plusy ? 

  • Własne podwórko - zaczynam od tego punktu, dlatego, że już w tym momencie nie wyobrażam sobie letnich wieczorów inaczej, niż na hamaku w ogrodzie. Wspólne spędzanie czasu przy grillu z rodziną czy znajomymi. Komfort prywatności i swojej własnej przestrzeni. A wisienką na torcie jest basen, który idealnie ustawiony zapewnia chwile relaksu po pracy. Pięknie brzmi ? A to dopiero początek !
  • Ogród - nawiązując do punktu powyżej, przez mieszkanie w domu żyjemy bliżej przyrody. Możemy zaprojektować swój taras tak, jak sobie wymarzyliśmy. Opcją alternatywną jest mały ogródek, w którym możemy urządzić swoje prywatne grządki. Możemy uprawiać własne zioła i warzywa co zdecydowanie wpłynie na nasz styl życia. 
  • Poczucie przestrzeni osobistej - komfort swojej prywatnej sfery i poczucia, tego, że wszystkie ściany należą do nas. 
  • Dużo miejsca - koleja zaleta, która zapewnia komfort życia. W naszej sytuacji, kiedy mamy trzy koty potrzebujemy dużo miejsca.  Zdecydowanie lepiej czujemy się na większej powierzchni.
  • Cisza i spokój - to jeden z ważniejszych punktów na mojej liście. Mieszkając w domu z całą pewnością, nie będziemy słyszeć hałasujących sąsiadów dosłownie "za ścianą". Nikt nie obudzi nas w nocy, wchodząc po schodach i hałasując na cały blok, a co najważniejsze, wchodząc do swojego domu, możemy się czuć bezpiecznie. 
  • Lokalizacja na peryferiach - oczywiście tutaj, wszystko zależy od tego "jak kto woli". My należymy do tego grona, które po pracy preferuje wrócić do cichej i spokojnej okolicy. Mieszkanie w centrum totalnie nie spełniłoby naszych oczekiwań. Wyznajemy zasadę im mniej mieszkańców tym lepiej. Wtedy, kiedy chcemy coś załatwić na mieście, to wyjeżdżamy i nie stanowi to dla nas żadnego problemu. 
  • Parking z garażem - o tak ! To bardzo ważny punkt ! Przy domu zawsze jest parking z garażem, a co najważniejsze jest on w bardzo bliskiej lokalizacji. W mieszkaniu często zdarza się tak, że nie ma w ogóle parkingu, lub trzeba parkować na ulicy. Wiąże się to oczywiście z tym, że po pracy liczymy na cud w znalezieniu miejsca parkingowego, które zazwyczaj oddalone jest od miejsca zamieszkania ładny kawałek. 
  • Kominek - wyobraźmy sobie mroźny grudniowy wieczór a w salonie duży kominek, przy którym możemy się ogrzewać z ciepłą malinową herbatą, patrząc się na palące się drewno. Żyć nie umierać ! 
Mogłabym jeszcze tak długo wymieniać. Jak
pewnie zdążyliście zauważyć, jestem miłośniczką mieszkania w domu i dążę do tego, żeby znaleźć ten jedyny i niepowtarzalny, który będzie tylko nasz ! Najważniejsze, żeby żyć komfortowo. Wiadomo, że każdy z nas ma inne priorytety, ale z całą pewnością swój prywatny kąt jest na jednym z pierwszych miejsc !
extradom
Projekt domu przy Alabastrowej 21 KRK1336
Projekt domu Tanita II G2 energo WRC2699
extradom
Projekt domu Liv 3 G2 WRC2015
zalety mieszkania w domu
Projekt domu Daniel IV G2 WRC268
zalety mieszkania w domu
Projekt domu Denver BBE1007
Projekt domu Klub Pablo WAL1029
Projekt domu Współczesny D 31 WWB1029

35 komentarzy:

  1. Ja własnie czekam na ukończenie budowy mojego domku. Nieduży, ze średnią działką, ale zalet baaaardzo wiele :) Dla mnie najważniejsze, ze będę miała spokój i ciszę. Pracuję w domu, więc to są priorytety dla mnie.
    Projekty piękne, aż nie można oderwac oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom to marzenie wielu, a korzyści tu przedstawione jak najbardziej motywują do jego budowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałem się tym wpisem, że warto mieszkać na swoim. Przede wszystkim mniejsza zależność od sąsiadów, więc można robić co się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnych powodow musielismy zamienic dom na apartament ____ co prawda dwupoziomowy to i tak czuje sie przytloczona , tym bardziej , ze zawsze mieszkalam w domu.
    Dom to dom i zalety o ktorych napisalas ___ teraz tesknie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chciałbym zamieszkać w jednym z nich! ;)
    Zapraszam także do siebie! https://dondamiao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne te domy na zdjęciach :) co do zalet to chciałabym kiedyś mieszkać w domu, ale to wiązałoby się z przeprowadzką na obrzeża Warszawy, a stamtąd jest strasznie daleko do centrum..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkałam kilkanaście lat w domku, z przerwą na studia we Wrocławiu, ale póki co nie tęsknię, w bloku mi dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi w mieszkaniu brakowałoby najbardziej ogrodu :) Jeżeli ktoś już się przyzwyczai do własnego kawałka ziemi to już nic tego nie wypleni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie na pierwszym miejscu podwórko i własny ogród, kwiaty na balkonie to nie to samo. No i nie słychać kłótni sąsiadów czy innych rzeczy. Dlatego ja i małżonek postanowiliśmy się pobudowac. Oglądamy projekty z homekoncept, może ktoś o nich słyszał albo ma dom ich projektu? Chętnie posłucham opinii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cisza, przestrzeń i ogród - trzy aspekty domu, bez których nie wyobrażam sobie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne domy. Niekonwencjonalna architektóra

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkanie w domu ma wiele zalet, ale niestety nie zawsze są możliwości, aby w takim domu mieszkać. Ja na pewno nie dałabym rady wszystkim się zająć. Na stronie https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-garazem-wroclaw/ znaleźliśmy wspólnie z mężem pięknie mieszkania od dewelopera i jest to zdecydowanie lepsza opcja dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zalety mieszkania w domu są ogromne i podpisuję się pod tym na pewno. Własny ogródek, przestrzeń i możliwość dowolnych remontów. Ja do szczęścia niczego więcej nie potrzebuję. Nie mogłabym się nagle przenieść na mieszkanie w bloku.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zalet na pewno sporo, ale jednak ogrom pracy mnie zniechęca skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko moim zdaniem ja bardziej lubię mieszkać w mieszkaniu i od zawsze tak było. Tym bardziej jak patrzę na nowe osiedla https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html to jestem zdania, że są one coraz ładniejsze. Dlatego jeśli będę miała okazję to na pewno kupię mieszkanie od tego developera.

    OdpowiedzUsuń
  16. Samo mieszkanie w domu na pewno niesie wiele korzyści i wielu z nas decyduje się właśnie na dom, a nie na mieszkanie. Ja również tak postąpiłam i jestem zdania, że mój wybór był prawidłowy. Oczywiście od samego początku wybrałam sobie dobre ubezpieczenie. Pomógł miw tym kalkulator ubezpieczeń https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu i myślę, że warto jest mieszkać bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno jest wiele zalet mieszkania w domu i moim zdaniem jeśli zamierzamy go budować to warto to zlecić firmie budowlanej. W końcu one mają specjalne oprogramowanie dla budownictwa https://www.connecto.pl/oprogramowanie-dla-budownictwa-poznaj-zalety/ które pozwala lepiej zarządzać całą budową.

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z pewnością każdy z nas ma jakieś priorytety i ja ciesze się, że mieszkam w mieszkaniu gdyż dom to dla mnie cały czas zbyt dużo. Jestem zadowolona, że skorzystałam z wyboru od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ i moim zdaniem mieszka się tu znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co by nie było to faktycznie samo mieszkanie w nowym domu na pewno jest bardzo fajne. Ja jestem zdania, że na pewno warto jest współpracować z biurem projektowym https://zarzycki-konstrukcje.pl/ jeśli chcemy mieć bardzo ciekawy i modny projekt naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie ja również bardzo chętnie chciałam zamieszkać w domu i udało mi się to zrealizować. Myślę, że także wybranie firmy https://brukgarden.pl/ jeśli chodzi o prace brukarskie, to jest bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  28. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z całą pewnością samo mieszkanie w domu jest fajne, ale przede wszystkim musimy na początku ten dom znaleźć i kupić. Właśnie dlatego ja po skorzystaniu z oferty https://immobiliachojnice.pl/ poprzez to biuro nieruchomości znalazłem fajny dom.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z całą pewnością mieszkanie w domu ma również woje zalety, ale jeśli chcemy w nim zamieszkać to tak samo jak w mieszkaniu na pewno potrzebujemy je wykończyć pod klucz. Ja już korzystałem z usługi firmy https://www.wawerbud.pl/wykonczenie-pod-klucz/ i teraz wiem, że każdemu mogę ich polecić.

    OdpowiedzUsuń
  31. W sumie dość ważną sprawą jeszcze jest to aby wiedzieć jak ładnie nasze wnętrza wykończyć. Kiedy komuś zależy na drewnianej podłodze to na pewno w https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane znajdzie je bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Odkąd skorzystałem z usług serwisu AGD dostępnego na stronie https://serwisagd-technik.pl/, moje codzienne życie stało się znacznie łatwiejsze. Ich wykwalifikowani technicy są zawsze gotowi pomóc i naprawić wszelkie problemy z moimi urządzeniami AGD. Nie mogłem sobie wyobrazić lepszego serwisu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie mieszkanie w domu ma same zalety. Możemy mieć dużą działkę, na której postawimy sobie altankę do grilla. Możemy mieć piękny kwiecisty ogródek lub mały sad. W blokach siedzimy tylko między ścianami i wszędzie wokół tylko sąsiedzi, którzy wszystko słyszą przez ściany. Nie umiałbym mieszkać w bloku. Czułbym się jak w klatce. Domek jednorodzinny to najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń

TOP