wtorek, stycznia 09, 2018

Jak zaplanować wyjazd na Teneryfę ?

jak zaplanować wyjazd na teneryfę ?
Witam Wszystkich w Nowym Roku ! 

Nowy Rok to i nowe postanowienia. Każdy z nas zapewne już dawno zrobił podsumowanie starego roku i planuje 2018r. A jak planować to już na całego. Kiedy bilety kupione nie ma już odwrotu. Takie planowanie to lubimy najbardziej ! :)

Zawsze moim marzeniem było polecieć na wakacje w miesiącach zimowych, tam, gdzie aktualnie jest ciepło :) Długo szukać nie musiałam. Poszperałam trochę w internecie i Teneryfa okazała się strzałem w dziesiątkę ! Zakupiłam bilety i zarezerwowałam samochód, reszta przyjdzie sama :)

Po Norweskich klimatach najwyższy czas spróbować pozwiedzać trochę południa.

Konkretnie, jeśli chodzi o zwiedzanie Teneryfy mam już parę miejsc, które razem z mężem chcielibyśmy odwiedzić. Zdecydowanie na miejscu pierwszym jest:

1.Wioska Masca - miejscowość położona w malowniczym masywie górskim, w której rozpoczyna się wąwóz o tej samej nazwie - brzmi bardzo ciekawie !

2.Wulkan Teide - to typowy stratowulkan, a jednocześnie najwyższy szczyt w Hiszpanii - zapowiada się ciekawie !

3.Playa de las Teresitas - jedna z popularniejszych plaż Teneryfy północnej.

4.Punta de Teno - Przepiękne widoki na formacjach skalnych. Z opinii tych, którzy tam byli widok jest w tym miejscu zjawiskowy !

5.Ogrody botaniczne - na północy, można nacieszyć oczy piękną florą :)

6.Siam Park - największy w Europie Wodny Park Rozrywki - skorzystać ?

ODPOCZYNEK - bezcenne, piękne, wspólne.

Liczę na Wasze komentarze, co jeszcze warto zwiedzić na Teneryfie i jak zaplanować na nią wyjazd ! Każdy wpis będzie cenny i na pewno skorzystam z Waszej rady !
jak zaplanować wyjazd na teneryfę ?

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie byłam na Teneryfie więc nie mogę nic poradzić, ale w przyszłości z chęcią odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, Teneryfa to świetny pomysł. Polecam zatrzymać się na północy wyspy. Co prawda pogoda płata tam figle (w sensie, że pada), ale za to jest niesamowicie zielono. No i w Puerto dela Cruz są te słynne czarne plaże. A także fantastyczny przyrodniczy Loro Park.
    Poza tym tysiącletnie smocze drzewo w Icod de Vinos.
    I bardzo stary las wawrzynowy w Górach Anaga. Podobno ma 20 milionów lat! Prowadzi przez niego ścieżka zmysłów. Jeśli będziesz się tam wybierać spakuj coś cieplejszego i porządne buty, bo może być chłodno, mokro, wilgotno i błotno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak cenne rady ! Już dodaje do mojej listy ! :)

      Usuń
  3. Pod koniec zeszłego roku pomyślałam tak jak Ty i pod koniec listopada wybrałam się z rodzinką na Gran Canarię :) To były moje pierwsze jesienno-zimowe wakacje na południu i nie żałuję ani jednego dnia tam spędzonego , a jedynie, że byłam tak krótko ;) Teneryfa mam nadzieję będzie następna, więc będę czekała z niecierpliwością na sprawozdanie stamtąd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wpis ! Sprawozdanie będzie jak tylko wrócimy ! :)

      Usuń
  4. Przy obecnej pogodzie mi też marzy się wylot w ciepłe kraje i wygrzanie się na plaży :) A Teneryfa bardzo przypadła mi do gust, jak na niej byłam, dlatego Tobie również życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byam na Teneryfie. Ciekawie zaplanowałaś wycieczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Byliśmy z mężem w podróży poślubnej w zeszłym roku na Teneryfie i powiem szczerze, że zakochaliśmy się w tej wyspie. Wspaniałe widoki, czarny, delikatny piasek i masa atrakcji. Odwiedziliśmy Siam Park oraz Loro Park i na prawdę polecam te miejsca. W Siam Parku była największa sztuczna fala jaką widziałam, nie wspominając już o wielkich zjeżdżalniach (najwyższa jest Tower of Power- zjeżdżalnia licząca 28m, a zakończona zbiornikiem z rekinami). Natomiast w Loro Parku na nas największe wrażenie zrobił pokaz orek i lodowa wyspa z pingwinami. Będąc na Teneryfie uważam, że są to miejsca, które koniecznie trzeba odwiedzić! My ubolewamy nad faktem, że nie starczyło nam już czasu na wycieczkę do wulkanu Teide, ale stwierdziliśmy, że jest to świetny pretekst aby znów odwiedzić wyspę;)
    P.S. Jeśli zależy Wam na słonku to warto wybrać południową część wyspy, bo w północnej często jest pochmurno i dużo chłodniej.
    Pozdrawiam, Dominika Herok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od lat chcę się tam wybrać. W końcu się zmotywowałam

    OdpowiedzUsuń

TOP