sobota, grudnia 23, 2017

PAKOWANIE PREZENTÓW

Czy dla Was również Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas  ? Dla kogoś, kto jest dobrze zorganizowany "przedświąteczna gonitwa" wcale nie musi mieć miejsca. Można ten szczególny czas oczekiwania wygospodarować na przyjemniejsze i bardziej pożyteczne rzeczy. Moim skutecznym rozwiązaniem, na to, aby nie dać się wciągnąć w szał prezentów, jest zamawianie ich dużo wcześniej. A co najważniejsze - większość prezentów kupuję przez internet. Dzięki temu zaoszczędzam nie tylko czas, który jest dla mnie bardzo cenny, ale i w tygodniu przedświątecznym jestem jakby spokojniejsza :) To jak zorganizujemy sobie swój czas, zależy tylko od nas. Z pewnością większość z Was jeszcze nawet teraz czytając tego posta, w głowie poukładane ma, co jeszcze musi kupić i zrobić ! A więc Moi Kochani w tym wpisie chciałabym Wam pomóc, przynajmniej w tym, jak łatwo, szybko i przyjemnie zapakować prezenty świąteczne. 

Każdy z nas lubi dostawać takie prezenty, które mają piękne wnętrze, ale również "dobrze" się na nie patrzy. Osobiście w tym roku postawiłam na minimalizm, ale z unikalnymi dodatkami. Odwiedziłam sklep, papierniczy, w którym zakupiłam szary papier oraz sklep tkaninami. Tam mogłam poszaleć z wyborem koronek i tasiemek. Koniec końców miałam w koszyku tyle, że na żadne nie potrafiłam się zdecydować, dlatego wzięłam wszystkie ! Jak szaleć to szaleć, a co ! Mając potrzebne dodatki, możemy zacząć działać. Z pewnością macie w domu kartony i kartoniki, które tylko Wam zalegają - przydają się idealnie do zapakowania naszych prezentów. 

Krok 1

Opakowujemy prezent tak, jak się nam podoba. 

Krok 2

Wybieramy odpowiednią tasiemkę lub koronkę albo sznurek, ważne, żeby dekoracja tworzona była z sercem i na pewno udam się nam nasze arcydzieło ! 

Krok 3 

Elegancji i szyku oraz świątecznej atmosfery z całą pewnością doda gałązka, która pozostała nam z przycinanej choinki - jeśli takiej nie macie, zawsze możecie skorzystać z ogrodowych drzewek. Efekt będzie równie piękny ! :) 

Krok 4 

Dekoracja dodatkami. Możecie wyciąć wszystko to, co przyjdzie Wam do głowy: choinki, gwiazdki lub gotowe szablony, które możecie znaleźć tutaj !

Krok 5 

Wręczenie prezentu osobie, którą kochamy !


jak pakować prezenty
jak pakować prezenty

jak pakować prezenty

Na zakończenie 

Wszystkim Życzę Zdrowych, Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia,
czasu spędzonego w gronie najbliższych i dużo miłości w te Święta !

WESOŁYCH ŚWIĄT !

9 komentarzy:

  1. teraz mozna sie naprawdę pobawic w pakowanie, tyle ozdób

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są takie samodzielnie wykonane opakowania, chociaż czasami są tak ładne, że aż szkoda otwierać, aby nie popsuć efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że najbardziej lubię szary papier i kawałek przyrody - tak jak na załączonych obrazkach :)) Np. kawałek "choinki" :) Jednak dzieciom zawsze pakuję prezenty kolorowo- tak jak one lubią; mają jakąś większą radochę otwierania :)
    Lubię też ozdabiać np papierem pudełka po butach.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię pakowac prezentów ale wiem że moje kochane córeczki zrobią to za mnie pięknie.Wesolych Świąt��

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Podobają mi się w ten sposób zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 Szary papier i gałązka świerku to jedno z moich ulubionych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pakowanie prezentów spędza mi zawsze sen z powiek, często wybieram miejsca gdzie robią to za mnie ale nie da się ukryć, że jest to swego rodzaju esencja Świąt :) zapisuję link na przyszły rok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostosowuję opakowanie do gustu osoby obdarowywanej ;) wtedy prezent jest podwójny, już sama dekoracja jest pierwszym prezentem 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

TOP