czwartek, listopada 23, 2017

Czy furminator jest skuteczny ?

Czy furminator jest skuteczny ? Może na początek zacznę od tego, że moje norwegi, jak już zdążyliście zauważyć, mają nie bagatela bardzo długą sierść. Co więcej, znajduje się ona dosłownie wszędzie, jeśli nie odkurzę całego mieszkania co dwa dni. Miłośnicy kotów coś o ty wiedzą, dlatego należy ułatwiać sobie życie i skorzystać z pomocy różnego rodzaju specyfików. Ostatnio przeglądając internet, trafiłam na świetny sklep Naszezoo. O furminatorze już słyszałam jakiś czas temu, więc nadszedł czas, aby spróbować tego wynalazku.

Budowa.
Kocie włosy składają się głównie z białka zwanego keratyną. Duża część dostarczanego organizmowi białka pochłania wzrost włosa, musimy pamiętać, że do pięknej i zdrowej sierści kota konieczne jest białko dostarczane w odpowiedniej proporcji. Matowy włos świadczy o uszkodzeniu komórek, a jednocześnie nie ma efektu połysku. Kocie futerko zbudowane jest z dwóch rodzajów włosa: podszerstka (krótkiego puszku) i włosa okrywowego. Oprócz tych dwóch elementów koty posiadają wibrysy, które pełnią ważną funkcję przy odbiorze bodźców z otoczenia.

Pielęgnacja.
Jeśli chodzi o pielęgnację kociej sierści, to podstawowym elementem jest wyczesywanie. Jak zapewne wiecie, do wyczesywania służy szeroka gama szczotek i grzebieni dla kotów, oraz jak już wcześniej wspomniałam furminatory. Każdy z wymienionych przeze mnie akcesoriów należy zawsze dobierać w zależności od rodzaju sierści kota, a także jego upodobania.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na furminator ?
Nadmierne linienie naszych milusińskich popchnęło nas do tego kroku, żeby zaopatrzyć się w furminator. Sierść dokładnie znajduje się wszędzie, mimo tego, że odkurzacz u nas w domu używany jest co najmniej raz dziennie.

Czy działa?
Jeśli nie spróbujesz, to się nie przekonasz :) Podpowiadając, mogę stwierdzić, że zdecydowanie jest to strzał w 10 ! Nie dość, że wyczesywanie sprawia mojej trójce niesamowitą przyjemność, to i włosów nagle okazuje się mniej. Regularne wyczesywanie przyniesie zamierzony cel, a co więcej, nasze koty będą miały piękną i lśniącą sierść ! Zdecydowanie redukuje ilość sierści, którą kot zostawia, chodząc po mieszkaniu, a co najważniejsze pomaga odbudowywać skórę - po wyczesaniu sierść jest miękka i miła w dotyku.

Podsumowując.
Czy furminator jest skuteczny ? Jest to zakup jak najbardziej trafny i pomocny. Jeśli borykacie się z nadmiarem sierści, koniecznie musicie spróbować tego wynalazku ! Zdecydowanie polecam.

furminator
furminator

9 komentarzy:

  1. mam straszną alergię na koty ale zainteresował mnie tytuł więc zajrzałam:) wygląda na skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mruczuś, szczerze to pierwszy raz spotykam się z takim słowem,, furminator''

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich rzeczy. Ps. cudny kotek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała Kicia! Na pewno była szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, nie wiedziałam o istnieniu furminatora :) Fajny pomysl na prezent dla kociarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kociaki. Pierwszy raz słyszę taką tajemniczą nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że niektórzy zbierają kocią sierść i robią z niej swetry? :) Może warto się zainteresować, czy ktoś nie odbierałby od Ciebie takiego przyszłego swetra :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. AA mój maine coon jest identyczny! :D

    OdpowiedzUsuń

TOP