środa, sierpnia 02, 2017

LAWENDA W OGRÓDKU

Wakacje to odpowiedni czas na zmiany zarówno w domu, jak i na ogrodzie. Wprawdzie urlop jeszcze przede mną, ale małe przeróbki już zaczęłam wdrażać w życie. Rozpoczęłam od ogrodu, w którym tak świetnie czujemy się po całym dniu pracy. Basen i wypoczynek w hamaku relaksują, natomiast ogród dodaje całości uroku. W ostatnim czasie mój mąż postanowił sprezentować mi niespodziankę i podczas mojej nieobecności zrobił skalniaczek ogrodowy, który prezentuje się świetnie. Brakowało w nim jednak lawendy, która jest niesamowicie urokliwa i nadaje całości piękny kształt.

Jak posadzić lawendę ? Okazuje się, że to banalnie proste. Wystarczy rozsunąć nasze kamienie, rozciąć agrowłókninę, posadzić i podlać. A później pięknym widokiem możemy się już cieszyć każdego dnia. Jak to mówią: "mała rzecz a cieszy". Szczególnie teraz, kiedy upały dają o sobie znać każdego dnia, trzeba nawadniać nasze rośliny ogrodowe regularnie. Pomysłów na dekorację ogrodową jest mnóstwo, należy tylko znaleźć te, które nam przypadną do gustu. A jak Wam się podoba takie rozwiązanie ?

9 komentarzy:

  1. Genialny wpis.Uwielbiam lawendę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim ogrodzie również nie brakuje lawendy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ogrodu a na balkonie jakoś niezbyt ładnie mi rosła. Może było jej za gorąco? mam bardzo słoneczny balkon.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest ona od niedawna, ale zawsze kochałam jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo bardzo potrzebowałam tego wpisu. Pokochałam lawendę na początku wakacji, kiedy w autobusie pewna starsza pani zupełnie mi obca podarowała świeżą gałązkę mojej corce. Znałam zapach lawendy, ale świeżą pokochałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Także z czasem się ona u mnie w ogrodzie pojawi ale na ten moment skupiam się przede wszystkim na meblach ogrodowych. Wiem również, że kupię sobie fotel ogrodowy ze sklepu https://ogrodolandia.pl/fotele-ogrodowe i już wiem nawet na jaki się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno trzeba też pomyśleć poważnie o odpowiednim wyposażeniu naszego ogrodu lub gospodarstwa. Myślę, że przydać się mogą na przykład takie części do maszyn rolniczych: https://agroplast.pl/pl/ . Zachęcam do zapoznania się z ofertą tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. W kwestii upraw warto też zainteresować się ofertą firmy Agrihandler. Oni mają w swojej ofercie maszyny rolnicze na wynajem oraz na sprzedaż. Jedną z takich maszyn jest ładowarka kołowa JCB 403. Warto rozejrzeć się w ich ofercie.

    OdpowiedzUsuń

TOP