KILKA BOMBEK NA WIESZAKU

Święta Bożego narodzenia zbliżają się do nas coraz to większymi krokami. Wszędzie już słychać charakterystyczne melodie, czuć zapach pi...


Święta Bożego narodzenia zbliżają się do nas coraz to większymi krokami. Wszędzie już słychać charakterystyczne melodie, czuć zapach pieczonych pierników. W każdym domu, z pewnością już powoli wszyscy szykują się do tych pięknych Świąt. A zapewne każdy spędza je i przeżywa na swój sposób. Do Wigilii zostało niecałe dwa tygodnie, dlatego też również i u nas przygotowania powoli ruszają. Moim pierwszym świątecznym wpisem jest wykonanie stroika domowej roboty. 

CO POTRZEBUJEMY

bombki
wieszak metalowy
tasiemka


Jest tyle dostępnych kolorów bombek, że z godzinę nie potrafiłam się zdecydować, które wybrać. Musimy zakupić ich dość sporo, żeby w trakcie robienia nam nie zabrakło. Uprzedzam, bo mi właśnie nie starczyło i musiałam ponownie jechać i dokupić :) A kiedy już mamy wszystkie potrzebne rzeczy możemy zacząć działać. Z trójkątnego wieszaka robimy kwadrat, rozdzielamy łączenie i nakładamy bombki. Osobiście nakładałam dwie duże i jedna mała, ale koncepcję własną pozostawiam, każdemu z Was. Kiedy się już uporamy z bombkami i nałożymy je do samego końca, możemy złączyć wieszak u góry i obwiązać go tasiemką, lub zrobić kokardkę. Wbrew pozorom, bardzo szybciutko możemy stworzyć właśnie taki stroik, który rewelacyjnie będzie się prezentował, w każdym domu. Mój efekt możecie zobaczyć poniżej. Mam nadzieję, że się Wam spodoba tak samo, jak oczarował mnie :) 

stroik na wieszaku
stroik z bombek

12 komentarze

  1. Piękny. Ja w tym roku też robiłam stroik z wieszaka��

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Ja w tym roku też robiłam stroik z wieszaka��

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, można dodać jeszcze jakąś wstążkę albo gałązki choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i prosty pomysł. Mimo, że nie lubię brązów, to ta wersja bardzo, bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł, szczególnie dla mnie, bo w tym roku jedynie "bezpieczne bombki" - nietłukące się, wchodzą w grę, także taka alternatywa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowe te bombki, a z takim kocim pomocnikiem - efekt musiał być udany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł naprawdę ciekawy - a co najważniejsze prosty do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale boskie. musze lecieć do sklepu po takie bombeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, lubię ozdoby wykonane własnoręcznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Pięknie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń