sobota, maja 12, 2018

Obraz boho

obraz boho

W końcu pojawił się długo wyczekiwany przeze mnie post ! W naszym życiu ostatnio dużo się pozmieniało, a wiadomo, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Po przerwie wracam do Was ze zdwojoną siłą i energią ! Już niedługo pojawi się nowa zakładka na blogu. Sama jestem ciekawa, jak to wszystko wyjdzie i czy będziecie zaskoczeni ! Wiosna przywitała nas piękną pogodą. Grill został odpalony razem z weekendem majowym. W związku z tym postanowiłam dla Was stworzyć częściowo tematyczny post. Liczę na to, że pomysł się spodoba i sami wykombinujecie dla siebie coś świetnego ! 

Lubicie przyjęcia w ogrodzie ? Spotkania z przyjaciółmi i rodziną, kiedy na chwilę można odpocząć i złapać oddech ? My bardzo lubimy. Ważne jest, aby i dekoracja na takie okazje była odpowiednia. Obraz boho to idealny pomysł jako dodatek do naszego małego przyjęcia. Sprawdzi się idealnie zarówno, jako domowa dekoracja, jak i świetnie będzie pasować do imprezy typu garden party. Obserwując mojego bloga, wiecie, że kocham boho dodatki a dekoracja stołu i ogrodu jest dla mnie wyjątkowo ważna. Uwierzcie mi, że dodatki mogą zdziałać cuda ! Wykonując taki obraz, nie potrzebujemy wielu elementów. Sporo z nich znajdziecie w swoim domu. Liczy się odpowiednie ich wykorzystanie i sam pomysł na to, żeby stworzyć coś ciekawego ! 

Osobiście wykorzystałam : 
  • starą ramę 
  • tasiemki 
  • drewniane serduszka
  • piórka
  • pineski 
  • nożyczki 

Jak widzicie, nie potrzebujemy zbyt dużo elementów na przygotowanie takiego obrazu. Po znalezieniu wszystkiego, co nam się przyda, możemy zacząć tworzyć. Tasiemki i piórka przycinamy na taką długość, jakiej jest nasza rama. Serduszka przewieszamy przez szary sznurek i za pomocą pinesek przyczepiamy do górnej części ramy. Możemy zastosować takie kolory i wzory tasiemek, jakie się nam podobają. Moje są w kolorze bieli i szarości, ponieważ w takich kolorach czuję się najlepiej. Wykonanie takiego obrazu zajmie nam nie więcej niż 30 min. Spokojnie zatem zdążymy udekorować nasz ogród, zanim pojawią się goście. Łatwo, szybko i przyjemnie ! Takie prace zdecydowanie sprawiają ogromną przyjemność i satysfakcję ! Jak się Wam podoba ? :) 


obraz boho
obraz boho
ramka boho
ramka boho

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, chociaż nie w moim stylu. Chyba właśnie bardziej widziałabym taki obraz na dworze niż wewnątrz mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory wybrałaś :) i właśnie na wietrze nabiera to dopiero życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na ozdobę, szczególnie zewnętrzna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i wykonanie! Uwielbiam takie rzeczy, tym bardziej gdy wykonane własnoręcznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, piękne zdjęcia, duża dbałość o jakość detali. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny projekt. W szczególności podoba mi się jako element wystroju ogrodu, dzięki temu, że wiatr może swobodnie układać tasiemki, tworząc za każdym razem nowy obraz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny! Ja bym pokusiła się o większą ramę ;) Uwielbiam styl boho!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Myślałam ostatnio nad obrazem do salonu w stylu boho. Chciałam kupić coś gotowego (upatrzyłam sobie https://www.gallerystore.pl/malarstwo-akrylowe/emilia-gasienica-setlak/post-coincidence-iv) ale raczej spróbuję swoich sił w DIY, widząc jak samej coś tak pięknego można zrobić małym kosztem.

    OdpowiedzUsuń

TOP