piątek, listopada 25, 2016

OLD AND NEW KITCHEN


Ulubionym miejscem w Naszym Domu, nie tylko dla nas, ale również dla naszych gości jest kuchnia. Jest zarówno miejscem towarzyskich spotkań, jak i pomieszczeniem gdzie można posiedzieć i razem spędzić wspólny czas, którego w dzisiejszym życiu jest tak mało. Remontując to pomieszczenie, należy pamiętać o wielu detalach, które mogą mieć znaczenie w przyszłości. Ogrom pracy włożony w naszą kuchnię został doceniony. Remontowanie z sercem to remont, który na pewno da pozytywne efekty. Dobrze zaprojektowana kuchnia to połowa sukcesu. Właśnie tam pichcimy, gotujemy, smakujemy i uczymy się nowych kulinarnych przepisów. Kuchnia musi być ciepła, przytulna i przede wszystkim praktyczna. Dodając do tego odpowiednie dodatki, osiągniemy przepiękny urok całości. Strzałem w dziesiątkę, który sprawdził się u nas w domu, jest wyspa i krzesła barowe. A dopełnieniem jest ogromny zegar, który odpowiednio komponuje się z pozostałością. Nasi odwiedzający uwielbiają siedzieć w kuchni i często spotkania towarzyskie rozpoczynają i kończą się właśnie tam. Dlatego też część moich wpisów będzie odbywała się właśnie tutaj. Nie tylko ze względu na wizualnie aspekty i chęć przeróbek, ale przede wszystkim ze względu na kulinarne poczynania :) Jesteście miłośnikami kawy czy herbaty ? Czekam na Wasze wpisy w komentarzach :) 



12 komentarzy:

  1. Super Madziu :) Piękny wpis i zdjęcia :) Czekam już z niecierpliwością na kolejne wpisy :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegar i małe kuchenne szczegóły aż wolniej i milej płynie czas w tak niezwykłym miejscu :) Piękno tkwi w prostocie

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie kawa to piorytet ! nie wyobrażam sobie dnia bez kawy ! Natomiast co do herbaty, najbardziej uwielbiam ją pić w jesienne / zimowe wieczory (mowa tutaj o herbacie rozgrzewającej z imbirem czy goździkami).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz twoj Raj poznalam i musze przyznac rozpoczelo sie na pogawedzce w kuchni i rowniez w kuchni doszlo do pozegnania.....ok zamiast kawy poczestowalas mnie czerwona procentowa herbata ale i tak bylo Super....czlowiek czuje sie jak u siebie w domu:):) a Gospodarze pierwsza klasa:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim domu ulubionym miejscem pewnie też będzie kuchnia, bo jest połączona z salonem :) Ale w samej kuchni, jako takiej, będzie dość mało miejsca. Chociaż we wszystkich dotychczasowych miejscach, gdzie mieszkałam, kuchnia była sercem domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te 3 pojemniczki ze wstążeczkami (w koszyczku) sama robiłaś czy skądś masz? Super są, chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tego sama nie robiłam, dostałam w prezencie :)

      Usuń
  7. Jednak dodatki potrafią zdziałać cuda we wnętrzach. Pozdrawiam, miłośniczka herbat ziołowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaak, kuchnia to jedno z moich ulubionych miejsc w domu. Zgadzam się też, że dodatki potrafią sprawić cuda. Ja kocham kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, ja jestem miłośniczką kawy:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piję więcej kawy, ale ogólnie bardziej kręci mnie herbata i jej gatunki i sposoby przygotowywania. Podczas podróży staram się też odwiedzać różne herbaciarnie i plantacje herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

TOP