sobota, marca 17, 2018

Gdzie spać na Teneryfie ?

Naszą lutową podróż na Teneryfę zaczęliśmy planować miesiąc wcześniej. Z racji tego, że lubimy wycieczki objazdowe, postanowiliśmy, że każdy z noclegów będzie w innym miejscu. Nie każdy lubi dziennie pakowanie i zmienianie miejsca. Nam właśnie to sprawia największą frajdę :) Najważniejsze, żeby wypożyczyć doby samochód, który spełni nasze oczekiwania. Podczas naszej Skandynawskiej wyprawy, noclegi rezerwowaliśmy przez booking z dnia na dzień. Tym razem wszystkie noclegi zarezerwowaliśmy wcześniej. Teneryfa jest stosunkowo niewielką wyspą. Wiedzieliśmy, że uda się nam zdążyć do danego miejsca na czas. W Norwegii czy Finlandii, odległości już nieco wzrastają między poszczególnymi miejscami noclegowymi, dlatego tam woleliśmy nie ryzykować :)
W dzisiejszym wpisie chciałabym się z Wami podzielić naszymi miejscami noclegowymi na Teneryfie. 7 noclegów i 7 różnych miejsc. Które warte polecenia ?

Zobaczcie sami !

1. Hotel Spa Villalba

Pierwszy nocleg i już trafiony w 10 ! Hotel położony z dala od centrum. Cisza i spokój w górach Teneryfy. Pokoje duże i przestrzenne bardzo dobrze wyposażone. Ogromnym atutem jest spa na miejscu. Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Śniadania różnorodne i bardzo smaczne. Obiekt położony 5 km od Parku Narodowego Teide.  Jeśli planujecie wizytę na wulkanie, to miejsce do spania jest dla Was idealne ! :)
Hotel Spa Villalba

2. Casa Regina Tenerife

Pensjonat zlokalizowany z miejscowości Tamaimo. Do ścisłego centrum można dojechać w około 15 minut. Parking na miejscu, w niewielkiej odległości od pensjonatu. Pokoje czyste, przejrzyste bardzo zadbane w dobrym guście. Właściciele bardzo mili. Sama okolica cicha i spokojna. Ogromnym atutem jest wanna z hydromasażem na tarasie. W zimowy wieczór można przyjemnie spędzić czas w gorącej kąpieli z widokiem na ocean !
Casa Regina Tenerife

3. Hotel Weare La Paz

Hotel ten znajduje się w samym centrum. Do plaży spacerkiem około 15 - 20 minut. Po drodze fantastyczna restauracja El Camino. Recepcja, wnętrze oraz strefa basenowa bardzo zadbana, czysta i przestrzenna. Ogród fantastyczny z wygodnym kompletem wypoczynkowym. Jeśli chodzi o pokój, to informacja podana na bookingu niestety nie jest  do końca zgodna. Pokoje nie są zbyt jasne, oferują balkon, ale głównie z widokiem na ulicę główną. Co do łazienki nie mam większych zastrzeżeń. W łazience dodatkowym atutem jest okno balkonowe. Wyśmienite śniadania, bardzo różnorodne i smaczne. Obsługa miła i sympatyczna.

Hotel Weare La Paz

4. Eco - wooden Houses Camping Montaña Roja

Wizytę w tym miejscu również mieliśmy zaplanowaną z góry. Domki letniskowe na Teneryfie bardzo blisko plaży. Brzmi fajnie ? Otóż to ! Eco wooden houses położone są w La Tejita. Na miejscu dostępny parking oraz restauracja. Osobiście polecamy obiadokolację w Rancho Papa. Knajpa znajduje się 3 minuty samochodem od campingu, a serwuje przepyszne dania. Domki bogato wyposażone. Czyste i wygodne łóżka. W cenie pościel oraz ręczniki. Do dyspozycji gości w domkach dostępna jest lodówka.  Ogromnym atutem jest bliska odległość do plaży, która jest czysta i bardzo ładna.
Eco - wooden Houses Camping Montaña Roja

5. Casa Kilig

Nocleg w samym centrum stolicy Santa Cruz de Tenerife. Kontakt z właścicielką szybki i miły. Dojazd bardzo łatwy. Problem pojawia się na miejscu. Brak miejsca parkingowego w najbliższej okolicy. Zaparkowanie graniczy z cudem. Należy nastawić się na to, że stracimy na zaparkowanie co najmniej 30 min. Nam się akurat udało i już tego dnia samochodu z miejsca nie ruszaliśmy :) Z tego miejsca można dojść piechotą do najważniejszych punktów stolicy. Centrum Sztuki, Muzeum Wojskowego czy Amfiteatru. Pensjonat bardzo czysty i zadbany, urządzony z klasą. Największym minusem jest ogromny hałas dobiegający z ulicy. Dosłownie ma się wrażenie, że się śpi na ulicy. Mimo tego, że miejsce piękne - niestety nie polecamy !

Casa Kilig

6. Hotel Best Semiramis

Ten hotel długo zostanie w naszej pamięci ! Spełnił wszystkie nasze oczekiwania :) Położony w doskonałej lokalizacji, stosunkowo blisko plaży. Obsługa bardzo miła, pokoje zjawiskowe z widokiem na Ocean Atlantycki. Wieczór na balkonie wspominamy bardzo klimatycznie. W tym hotelu mieliśmy wrażenie, jakbyśmy spali dosłownie na plaży. Świetna strefa spa z basenami, jacuzzi i saunami. Restauracja doskonale wyposażona, śniadanie przepyszne ! Nic dodać nic ująć - idealnie !

Hotel Best Semiramis

7. Regency Torviscas Apartaments and Suites

Ostatni nocleg na Teneryfie. W odróżnieniu od pozostałych naszych noclegów, w tym apartamencie zameldowanie zaczyna się dopiero od godziny 17:00, a kończy o 10:00 rano. Jest to ogromny minus, ponieważ zostaje niewiele czasu, jeśli chodzi o strefę spa. Zdecydowanie polecamy zameldowanie 14:00 - 12:00. Blisko znajduje się Siam Park, z którego radzimy skorzystać :) świetny park rozrywki wodnej. Jeśli chodzi o plusy zameldowania w tym miejscu, to z całą pewnością apartament, który jest czysty i przestronny z balkonem. Bogato wyposażona kuchnia, jeśli ktoś planuje gotować i w bliskiej okolicy sklep. Pościele i ręczniki wliczone w cenę, łazienka w wysokim standardzie. Wieczory na balkonie umila sympatyczna grana na żywo muzyka.